۱۳۹۲ دی ۳۰, دوشنبه

اخلال و خرابكاري رژيم آخوندي و حكومت عراق در انتقال مجاهدان به كشورهاي ديگر همراه با تشديد اعمال فشار و حملات بيشتر موشكي به ليبرتي

فراخوان به اتخاذ تصميمات لازم الاجرا توسط شوراي امنيت ملل متحد براي امنيت ليبرتي تا زمان انتقال
دبیرخانه شورای ملی مقاومت امروز طی اطلاعیه یی اعلام کرد:
عكس العملهاي زنجيره یی و هيستريك رژيم آخوندي و عوامل آن نسبت به معرفي مشاور ويژه دبيركل ملل متحد  براي انتقال ساكنان ليبرتي به ساير كشورهاي ، بار ديگر اين حقيقت را به اثبات مي رساند كه رژيم ايران نه تنها خواهان انتقال ساكنان ليبرتي به كشورهاي ثالث نيست بلكه از هيچ تلاشي براي كارشكني در آن فروگذار نمي كند. خانم رجوي پيش از اين بارها اعلام كرده است كه هدف واقعي آخوندها اين نيست که مجاهدين، اشرف يا عراق را ترک کنند؛ هدف، نابودي فيزيکي مجاهدين يا تسليم آنهاست، گزينه سومي در کار نيست..)گردهمايي بزرگ ايرانيان-اول تير92، كنفرانس در مقر ملل متحد 28 شهريور، كنفرانس پاريس 27 مهر).
1-          رسانه هاي رژيم آخوندي، در يك خبر كليشه يي از معرفي مشاور ويژه دبيركل با خشم و عصبانيت ياد كردند و نوشتند: «بان کی‌مون، با تعیین معاون اسبق وزیر امنیت داخلی آمریکا به سمت مشاور ویژه خود در امور جابه جايي مجاهدين، عملاً جنایات این گروهک تروریستی در دو کشور ایران و عراق را نادیده گرفت. وی به جین هال لوت مأموریت داده برای مجاهدين مکان‌یابی کند و آنها را در جای جدیدی مستقر نماید. » (خبرگزاري سپاه پاسداران-فارس- و روزنامه جمهوري اسلامي 17دي).
2-          شمار ديگري از رسانه هاي رژيم نوشتند: «این اقدام سازمان ملل درست پس از حمله  اخیر به لیبرتی انجام شد. با توجه به  این که کشورهای ثالث حاضر به پذیرش این فرقه نیست.... لذا به نظر می‌رسد اقناع سازمان ملل و کشورهای غربی برای توجه جدی به وضعیت این گروهک در کمپ لیبرتی و تسریع پذیرش آنها در کشورهای ثالث نیاز به پیگیری استراتژی مظلوم نمایی از جانب سرکردگان این گروهک است. از این لحاظ مجاهدين به هیچ وجه بدشان نمی آید حملاتی نیز به کمپ لیبرتی انجام شود و تعدادی نیز از مجاهدين قربانی شوند تا گروهک با پخش گسترده اخبار و تصاویر آن اروپا و آمریکا را نسبت به خروج مجاهدين از عراق و اسکان آنها در اروپا و آمریکا مجاب کند». (بولتن نيوز و جام نيوز 17دي). اين يك سناريوي  عاري از ابهام براي افزايش حملات جنايتكارانه عليه ساكنان ليبرتي است.
3-          نوذر شفيعي، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس آخوندها  در همين رابطه گفت اين «اقدام سازمان ملل در محافظت از مجاهدين، آنها را تشويق به افزايش اقدامات تروريستي مي‌كند.... اين موضوع مغاير با اهداف كلي سازمان ملل به حفظ صلح و امنيت بين‌المللي است.... قطعاً حضور منافقين در كشور ثالث اقدام اشتباهي خواهد بود، كشورهاي مختلف براي تقويت مناسبات خود با تهران بايد از پذيرش اين گروه تروريستي خودداري كنند» (خبرگزاري مجلس رژيم-23دي)
4-          شبكه خبر تلويزيون حكومتي در يك مقاله طولاني در سايت خود نوشت: «بان كي‌مون، به خانم ”جين هال لوت” مأموريت داده تا براي مجاهدين در پي مكان جديدي براي اسكان باشد ... كمك به حفظ صلح و امنيت بين‌المللي و مقابله با هر آن‌چه نظم و امنيت جامعه جهاني را به چالش مي‌كشد، مهمترين رسالتي است كه سازمان ملل ‌متحد براي تحقق آن به‌وجود آمده است، نه يافتن سرپناه براي يك گروهك گانگستر و تروريست... قرار گرفتن سازمان ملل در كنار اين گروه اعتبار اين سازمان و دبيركل سازمان ملل را لكه‌دار مي‌كند» (سايت شبكه خبر تلويزيون حكومتي- 24 دي).
5-          طبق تصريح رسانه هاي رژيم يكي از هدفهاي اصلي سفر وزيرخارجه رژيم آخوندي به كشورهاي منطقه جلوگيري از پذيرش ساكنان ليبرتي بوده است. محمد حسن آصفری, عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که از همراهان وزير خارجه رژيم بوده است در اين باره گفت: «ظريف در دیدار با مقامات اردنی نسبت به پذیرش اعضای مجاهدين موضع ایران را اعلام كرد» (خبرگزاري وزارت اطلاعات-مهر- 27دي).
وي همچنين تأكيد كرد: «در سفر به عمان نشستی با پادشاه، وزیر امور خارجه  و نخست وزیر این کشور برگزار شد و در این دیدار جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که کشور عمان نباید گروهک منافقین را برای حضور در این کشور بپذیرد» ( سايت خانه ملت، وابسته به مجلس رژيم-29دي).
رسانه هاي رژيم آخوندي همچنين نوشتند يكي از مهمترين مأموريتهاي وزير خارجه رژيم در سفر به بغداد نيز «موضوع مجاهدين و تعيين تکليف اين فرقه بود» (بولتن نيوز- 24 دي).
6-          رژيم آخوندي سفيران و نمايندگان خود را در كشورهاي مختلف، به ويژه در اروپا موظف كرده تا مقامهاي محل مأموريت خود را از پذيرش مجاهدان ليبرتي بر حذر داشته و تهديد كنند چنين اقدامي روابط سياسي و اقتصادي با رژيم ايران را به خطر خواهد انداخت. آنها با انتقال اطلاعات دروغ و گمراه كننده به مقامهاي كشورهاي مزبور، انتقال مجاهدين به اين كشورها را باعث نا امني و آشوب و اقدامهاي تروريستي معرفي مي‌كنند.
7-          در مهر ماه گذشته رسانه هاي رژيم نوشتند: «در پي انتشار خبر پذيرش 97تن در آلمان، گروههاي متشکل از جدا شده‌هاي اين سازمان با ارسال نامه و ايميل به مسئولان کلن و دولت آلمان با يادآوري اعمال خشونت‌آميز اعضاي اين گروه نسبت به کنترل دقيق آنها هشدار دادند... و نام برخي تشكلها در آلمان «که با ظاهر پوششي به فعاليت براي سازمان منافقين مشغولند» را به اطلاع اين مقامات رساندند.
پيداست كه نويسندگان اين مطالب مأموران اطلاعات هستند كه براي ساكنان ليبرتي اشك تمساح مي‌ريزند و «رهبري مجاهدين» را متهم به تعلل در انتقال آنها به خارج عراق مي كنند.
8-          در 21 شهريور، حقيقت پور «نايبرئيس کميسيون امنيت و سياست خارجي مجلس» رژيم گفت: «اميدوارم کل کره زمين از لوث وجود مجاهدين پاک شود» (خبرگزاري نيروي قدس- تسنيم).
9-          در 22شهريور، آصفري عضو اين كميسيون گفت: «هر كشوري كه به مجاهدين سكني دهد ايران ارتباط خود را با آن قطع ميكند» (تلويزيون رژيم).
10-     در 23شهريور، پاسدار-سرتيپ اسماعيل كوثري، عضو ديگر اين كميسيون گفت: «هيچ كشوري حق ندارد بهصورت متمركز آنها را بپذيرد تا سازمان منسجم خود را حفظ كنند. ما در مجلس پيگيري خواهيم كرد تا همه را تحويل ايران دهند» (خبرگزاري مهر).
11-     در 25شهريور، حسين نقوي، سخنگوي اين کميسيون اعلام كرد: «ايران نسبت به روابط خود با کشورهاي پذيرنده منافقين تجديد نظر مي کند» (باشگاه خبرنگاران وابسته به سپاه پاسداران). در روز 23شهريور امام جمعه هاي بسياري از شهرها ضمن تقدير از دولت عراق به خاطر حمله به اشرف گفتند: هيچ كشوري نبايد مجاهدين را به پناهندگي قبول كند بلكه بايد اينها را به جمهوري اسلامي تحويل دهند.
12-     روزنامه كيهان ارگان خامنه اي در روز  30 شهريور با صراحت از سياست دو وجهي رژيم آخوندي يعني بالابردن فشار و سركوب در ليبرتي و ممانعت از انتقال ساكنان پرده برداشت و نوشت: «دولت بايد به طور مستمر با مقامات عراقي در حال رايزني براي اخراج کامل منافقين از خاک اين کشور و تعطيلي کمپ ليبرتي باشد. با توجه به اين که دولت مستقر در عراق روابط نزديکي با ايران دارد انجام اين مهم کار چندان سختي نيست»  روزنامه سخنگوي خامنه اي افزود «رئيس جمهور و وزير امور خارجه کشورمان بايد اين پيام صريح و قاطع را به دولتهاي جهان و به خصوص کشورهاي منطقه ارسال کنند که جمهوري اسلامي ايران هرگز به هيچ کشوري اجازه نمي دهد اين گروهک تروريستي را در خاک خود مستقر کند و در صورت چنين اقدامي بايد منتظر عواقب سياسي و اقتصادي و احياناً امنيتي آن نيز باشد».
13-     پيش از آن نيز رژيم آخوندي براي جلوگيري از پذيرش مجاهدان در  در ساير كشورها بطور گسترده تلاش ميكرد. منصور حقيقت‌پور،  نايب رئيس كميسيون امنيت مجلس در روز  28 اسفند 91 گفت: در صورتي‌ كه آلباني مجاهدين را بپذيرد، سفير اين كشور به وزارت خارجه احضار خواهد شد. وي تأكيد كرد: اين اقدام در سطح روابط تجاري دو كشور نيز تاثير خواهد گذاشت (خبرگزاري مجلس رژيم-).
14-     پس از انتقال اولين گروه به آلباني تهديدهاي رژيم  آخوندي ابعاد بيشتري به خود گرفت:
-               تلويزيون حكومتي شبكه خبر در  روز 29 ارديبهشت تهديد كرد: «كارشناسان معتقدند، با حضور اين عده در آلباني، كشورهاي بالكان در آينده شاهد بمب‌گذاريها و خرابكاريهاي سودمند براي آمريكا و رژيم صهيونيستي خواهد بود».
-               روزنامه حكومتي قدس در همان روز به تهديد نخست وزير آلباني پرداخت و نوشت: «دستگاه ديپلوماسي ما بايد سالي بريشا را متوجه اين رفتار خطرناك او در قبال كشور و مردمش و روابط دوجانبه‌اش با تهران بنمايد».
-               سيد باقر حسيني، نماينده مجلس رژيم نيز در همان روز خطاب به دولت آلباني گفت مجاهدين «نه تنها براي منافع ملي آنها خطرناک است بلکه مي‌تواند براي کل منطقه مخاطره ايجاد کند» (خبرگزاري مجلس رژيم- 29 ارديبهشت).
-               محمدرضا ثاني، رئيس كمسيون امنيت مجلس رژيم گفت: پذيرش مجاهدين.... نه‌تنها وجهه‌يي براي آلباني ندارد بلکه در دراز مدت براي اين کشور تبعاتي امنيتي به همراه خواهد داشت (سايت خانه ملت وابسته به مجلس رژيم-3 تير).
15-     خرابكاري رژيم در انتقال مجاهدين به كشورهاي  ديگر در حاليست كه با دولت دست نشانده و مأموران و مزدورانش در عراق براي اقدامهاي سركوبگرانه و حملات موشكي بيشتر عليه ساكنان ليبرتي برنامه ريزي مي‌كند. در اطلاعيه 29 آذر 1392 مقاومت  خاطر نشان شده است مالكي در سفر به ايران با همه شرايط رژيم براي حمايت از دور سوم نخست وزيري اش از جمله موارد زير موافقت كرده است.
-         «آزادي عمل كامل اطلاعات و نيروي قدس در عراق عليه مجاهدان»،
-         - «تشكيل يك مقر نيروي قدس در نزديكي ليبرتي» و
-         «تشديد فشار و اقدامهاي سركوبگرانه عليه مجاهدين در ليبرتي»
16-     در اطلاعيه هاي دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران در روزهاي 17و18و19 دي طرحهاي رژيم آخوندي و مالكي براي حمله و كشتار در ليبرتي فاش شده است. در اين اطلاعيه ها تصريح شده است كه نيروي قدس در هماهنگي با حكومت عراق در صدد حمله مجدد به ليبرتي با موشكهاي بيشتر و قدرتمندتر است. شمار قابل توجهي از افسران نيروي قدس همراه با موشكهاي حرارتي به فرودگاه بغداد وارد شده اند و هماهنگي براي انتقال موشكهاي جديد و سكوهاي پرتاب آنها توسط ارگان مشاور امنيت ملي مالكي انجام مي‌شود. مالكي دستور داده است نيروهاي «سوات» و لشگر كثيف، در حوالي ليبرتي مستقر و در صورت بحراني شدن وضع عليه مجاهدين عمل كنند.
17-     در روز 18 دي اطلاعات آخوندها اعلام كرد شرايط كنوني عراق يك «فرصت استثنايي عراق براي نابودي همزمان داعش و سازمان مجاهدين» است. هابيليان شعبه شناخته شده اطلاعات با سر هم بندي كردن اكاذيبي مانند اينكه مجاهدين «هميشه پشتيبان گروه هاي تروريستي مانند داعش بوده» نتيجه گيري كرد «ضروري است تا دولت عراق همزمان با تلاش براي نابودي تروريستهاي القاعده، به طور جدي به فرصت مهم و ناب خشکاندن زمينه حمايت منافقين از اين تروريستها بيانديشد» (سايت وزارت اطلاعات” هابيليان”-).
18-     كميسيون امنيت و ضد تروريسم شورا در روز 13 دي اعلام كرد: به دنبال چهارمين حمله موشكي به ليبرتي، شعبه اطلاعات آخوندي موسوم به انجمن نجات و مزدوران آن، تحت عنوان خانواده ساكنان و به بهانه اطلاع از اسامي مجروحان، در صدد گردآوري اطلاعات جزيي تاكتيكي و عملياتي از نتايج حمله 5 دي، براي طراحي دقيقتر حملات بعدي هستند. پس از حمله وزارت اطلاعات، مأمورانش را موظف كرد با مكاتبه با سازمانهاي بين المللي و ابراز نگراني از سلامتي بستگانشان در ليبرتي خواستار «اعمال فشار بر رهبران سازمان مجاهدين براي اعلام اسامي زخمي‌ها» شوند.
19-     همزمان رژيم آخوندي تلاش مي‌كند با فرستادن مزدوران خود به كشورهاي اروپايي علاوه بر جاسوسي و پخش اطلاعات دروغ و شيطان سازي ، راه انتقال مجاهدين به اين كشورها را ببندد.
20-  اطلاعيه 11 آذر كميسيون امنيت فاش كرد يكي از مزدوران به نام احسان بيدي در روز 24 مهر 92  زير عنوان پناهنده و «عضو سابق مجاهدين» با پاسپورت ايراني به شماره 16359072 وارد آلباني شده است. اين پاسپورت كه از سوي وزارت اطلاعات و در روز  8 بهمن 1391 صادر شده 5 سال اعتبار دارد و به روشني نشان مي دهد پناهندگي در مورد اين فرد هيچ موضوعيتي ندارد. موارد متعدد ديگري هم وجود دارد كه افرادي در خارج از ليبرتي كه هيچ ريسكي متوجه جان آنها نيست تحت عنوان ”عضو سابق مجاهدين“ به كشورهاي اروپايي فرستاده شده اند درحالي كه اولويت با مجاهدان ليبرتي است كه پيوسته در معرض موشك باران و خطر جان باختن هستند  .

از آنجايي كه حقايق فوق هيچ ترديدي در نيات شوم رژيم آخوندي و دولت دست نشانده اش در عراق براي نابودي ساكنان ليبرتي يا وادار كردن آنها به تسليم باقي نمي‌گذارد، مقاومت ايران خواستار مداخله فوري آمريكا و ملل متحد و طرح موضوع در شوراي امنيت و اتخاذ تصميمات لازم الاجرا براي تأمين امنيت و سلامت ساكنان تا زمان انتقال همه آنها به اروپا يا آمريكا است.  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر