۱۳۹۲ دی ۱۸, چهارشنبه

درخواست قاسم سليماني از مالكي براي حمله به ليبرتي در لباس «داعش»

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت طي اطلاعيه يي اعلام كرد:
در روزهاي گذشته شمار قابل توجهي از افسران نيروي تروريستي قدس همراه با موشكهاي حرارتي به فرودگاه بغداد وارد شده اند. قاسم سليماني، سركرده نيروي تروريستي قدس، از مالكي خواسته است نيروهاي عراقي شامل لشگر كثيف و عصا‌ئب الحق و سوات كه در حمله اول سپتامبر به اشرف دست داشتند با سوء استفاده از وضعيت كنوني عراق و با پوشيدن يونيفورم گول‌زننده «داعش» به حمله و قتل عام ساكنان ليبرتي و برخي مناطق سني نشين در بغداد مبادرت كنند.
فايده اين كار علاوه بر گول زدن آمريكايي ها تحت عنوان «داعش» (دولت اسلامي عراق و شام) كه در عراق ساخته و پرداخته فريبكارانه رژيم ايران و مالكي است، اينست كه مالكي مي تواند مانند قتل عام 10شهريور (اول سپتامبر)  در اشرف از دولت عراق سلب مسئوليت كند و آن را به گردن شبه نظاميان خودسر عراقي بيندازد.
 مقاومت ايران مسئوليت اكيد آمريكا و سازمان ملل در حفاظت از ساكنان ليبرتي را در اين شرايط فوق العاده خطير خاطر نشان مي كند. به خصوص كه پس از اعدام جمعي در اشرف در اول سپتامبر و پس از حمله سنگين موشكي به ليبرتي در روز 5دي  (26دسامبر) حكومت عراق كه خود را بي تقصير جلوه مي دهد هنوز هيچ يك از الزامهاي حداقل امنيتي براي حفاظت از ساكنان ليبرتي را نپذيرفته است.
الزامهاي مبرم امنيتي در ليبرتي، كه از يك سال پيش صدها بار با سازمان ملل و مقامات آمريكايي و دولت عراق در ميان گذاشته شده است، عبارتند از برگرداندن 17500 تي وال، سنگرهاي سيماني 2*2 به تعداد كافي، انتقال كلاه و جليقه ايمني و تجهيزات پزشكي از اشرف ، دولايه كردن سقف بنگالها، حق سازندگي در ليبرتي و گسترش مساحت آن براي پايين آوردن نسبت تلفات انساني و استقرار شبانه روزي ناظران ملل متحد همراه با يك تيم كلاه آبي در داخل ليبرتي.
مقاومت ايران به منظور نجات جان پناهندگان بيدفاع در ليبرتي، توجهات و مداخله فوري رئيس جمهور ايالات متحده ، وزيران خارجه و دفاع آمريكا، دبيركل ملل متحد، كميسرعالي پناهندگان ملل متحد، كميسر عالي حقوق بشر ملل متحد و نماينده عالي اتحاديه اروپا درامور سياست خارجي و امنيت را خواستار است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر